Vai, mainot dzīvesvietu, ir iespējams paņemt līdzi mājas apsardzes sistēmu?

Pārceļoties uz jaunu īpašumu, uzdevumu un izdevumu saraksts var šķist nebeidzams. Starp mantu iepakošanu, pārvešanu, adreses maiņu, līgumu pārslēgšanu, ir viegli nepamanīt pat vissvarīgākās lietas, piemēram, mājas drošības organizēšanu. Lai justos droši jaunajā mājvietā, apsveriet iespēju ņemt līdzi esošo apsardzes sistēmu vai arī noslēgt jaunu pakalpojumu līgumu. Ņemiet vērā, ka arī atstājot esošo apsardzes sistēmu jaunajiem dzīvesvietas izmantotājiem, tā nebūs zudusi, to varēs pilnībā izmantot jaunie īrnieki vai īpašnieki. Lai atvieglotu pārcelšanās procesu, esam sastādījuši sarakstu, kādas darbības jāveic ar mājas drošības sistēmu, mainot dzīvesvietu.

 

Pirms pārcelšanās informējiet esošo apsardzes uzņēmumu

Informējiet savu esošo apsardzes uzņēmumu, tiklīdz esat nolēmis pārcelties, lai jūs varētu sākt plānot savas jaunās dzīvesvietas drošības iespējas, piemēram, jau remontdarbu laikā. Lai pēdējā brīža plānošana neradītu nekādu drošības pārtraukumu, vēlams apsardzes uzņēmumu brīdināt divas nedēļas iepriekš, jo jārēķinās, ka visticamāk apsardzes tehniskais darbinieks nevarēs demontēt jūsu drošības aprīkojumu pirmajā dienā pēc izsaukuma.

Atcerieties, ja esat izlēmuši paši demontēt apsardzes sistēmas, joprojām nepieciešams informēt apsardzes uzņēmumu par pārcelšanos, lai apsargi zinātu pareizu adresi, uz kuru doties, ja uzņēmuma centrālā pults reģistrē trauksmes signālu.

Konsultējoties ar apsardzes uzņēmuma speciālistu, atradīsiet labāko uz izdevīgāko no risinājumiem – atstāt apsardzes sistēmu jaunajiem īpašniekiem vai īrniekiem (apsardzes uzņēmumam būs jārisina jautājums par raidītāja demontāžu vai līguma slēgšanu ar jaunu klientu), ņemt apsardzes sistēmu līdzi, lai to demontē un uzstāda apsardzes uzņēmuma speciālists (apsardzes uzņēmums izvērtēs sistēmas stāvokli un noteiks, vai ir iespējas bez būtiskiem ieguldījumiem to uzlabot), demontēt apsardzes sistēmu patstāvīgi (šajā gadījumā jārēķinās ar to, ka jaunajā mājvietā pieslēdzot paša klienta uzstādīto apsardzes sistēmu, apsardzes uzņēmuma speciālists var atklāt bojājumus vai trūkumus, kas radīs papildus izmaksas).

 

Noskaidrojiet, vai esošā apsardzes kompānija sniedz savus pakalpojumus rajonā, uz kuru plānojat pārcelties

Ja esat apmierināts ar esošo pakalpojumu sniedzēju, noskaidrojiet, vai jūsu apsardzes uzņēmums uzrauga rajonu, uz kuru plānojat pārcelties. Ne visi uzņēmumi darbojas visas valsts teritorijā. Ja esošais apsardzes uzņēmums, nevarēs nodrošināt apsardzes pakalpojumus jaunajā dzīvesvietā, iespējams konsultanti jums ieteiks potenciālos uzņēmumus, kas varētu sniegt līdzvērtīgu pakalpojumu. Tāpat, ja esat apmierināts ar esošo pakalpojumu sniedzēju, kas jaunajā mājvietā nevar nodrošināt apsardzi, jautājiet, vai viņiem nav kāds uzticams sadarbības partneris, par kuru darba kvalitāti viņi ir pārliecināti.

Akli neticiet reklāmām, kas norāda par to, ka uz izsaukumu izbrauks tuvākā nenosaukta sadarbības partnera ekipāža. Jums ir tiesības zināt, kurš uzņēmums jūs apkalpos. Tas arī paredzēs jūsu iespējas prasīt apdrošināšanas atlīdzību.

 

Pārskatiet līgumu ar esošo apsardzes kompāniju

Pārlasiet pakalpojuma līgumu ar esošo apsardzes kompāniju un noskaidrojiet, kādi ir nosacījumi dzīvesvietas maiņas gadījumā. Noskaidrojiet, vai līgums paredz papildus maksu par apsardzes sistēmas pārinstalēšanu vai atkārtotu aktivizēšanu jaunajā dzīvesvietā vai tieši pretēji – uzņēmums jums var piedāvāt papildus atlaidi, ja saglabājat līguma saistības arī jaunajā dzīvesvietā. Jums vienmēr ir iespēja lauzt līgumu, taču, iespējams, jums būs jāmaksā daļa no atlikušās līgumsaistību maksas.

 

Noskaidrojiet jaunās dzīvesvietas drošības stāvokli

Ieplānojiet drošības konsultāciju savās jaunajās mājās. Dariet to pirms pārcelšanās, lai pārliecinātos, ka jūsu jaunā māja ir droša jau no pirmās dienas. Iespējams jaunajā dzīvesvietā jau ir apsardzes sistēma un jūs varat izmantot esošo sistēmu, pārslēdzot līgumu uz sava vārda. Ja jūs pārceļaties uz lielāku māju, kurā ir vairāk vietas, ar veco aprīkojumu, iespējams, vairs nepietiks un apsardzes uzņēmuma konsultants ieteiks to papildināt.

Pirms sākat mēģināt noņemt un pārinstalēt drošības aprīkojumu, noteikti sazinieties ar savu apsardzes uzņēmumu. Nav vērts ņemt līdzi apsardzes sistēmu, lai uzzinātu, ka tā neder jūsu jaunajai  mājvietai vai ka jaunais apsardzes uzņēmums ar tāda veida sistēmu nestrādā.

Ieteikums aprīkojuma demontēšanai izsaukt apkalpojošā apsardzes uzņēmuma tehnisko darbinieku, kas profesionāli noņems visu tehniku bez tehnikas sabojāšanas riska.

Atcerieties arī pārbaudīt, vai jaunā dzīvesvieta ir aprīkota ar darba kārtībā esošo ugunsdrošības sistēmu, kas ziņo par briesmām un/vai palīdz tās novērst.

 

Izvērtējiet, vai vēlaties saglabāt esošo drošības sistēmu

Iespējams pārvākšanās ir īstais laiks, lai izvērtētu, vai esat apmierināts ar esošo drošības sistēmu. Ja neesat apsardzes uzņēmuma klients, bet apsverat iespēju slēgt līgumu vai mainīt apkalpojošo apsardzes uzņēmumu, iesakām izlasīt rakstu, kā izvēlēties apsardzes pakalpojumu sniedzēju. Atgādinām, ka aktuālo informāciju par licencētiem apsardzes komersantiem varat atrast Valsts policijas mājaslapā.

 

Izbaudiet savu jauno dzīvesvietu

Kad būsiet atrisinājis apsardzes sistēmas ieviešanu jaunajā mājoklī, varēsiet justies drošs, ka jums visu diennakti ir pieejama profesionāla mājas drošības uzraudzība. Pēc tam varēsiet nodoties ikdienišķām lietām, piemēram, varēsiet izpakot mantas un koncentrēties uz to, lai jūs jaunajā mājvietā justos kā mājās.

 

Vai drīz plānojat pārcelties? Sazinieties ar mums, lai uzzinātu, ko darīt ar jūsu mājas apsardzes sistēmu, lai arī turpmāk būtu drošībā!